Estes son os desexos de paz de 6º de Infantil:
29/01/2013
28/01/2013
CONVERSAMOS SOBRE A PAZ
Durante estes días, estivemos a falar sobre a paz:
PROFE: O 30 de xaneiro imos celebrar o Día da Paz pero... vós sabedes que é iso da paz?
ÓSCAR: O día da paz é un día no que se fan gaivotas
ADRIÁN L: É un día novo
ALBA T: Un día de corazóns... de portarse ben e facer cousas boas
XAVI: Si! cenar moi ben e traballar moi ben
MATEO B: saber pintar moi ben
MARINA: comer toda a cena
ÓSCAR: facerlle caso a mamá e a papá
XAVI: non berrar
LUCA: non pegarse
ADRIANA: nin tampouco beliscarse
MATEO B: non pelexar
EDER: claro! así facémonos dano
RAFAEL: tampouco facerse así (belíscase nas meixelas)
LUCA: o máis importante é que doe...
PROFE: entón como podemos facer a paz coa xente? cos amigos? coas familias?
ADRIANA: dándonos un querer
ADRIÁN L: con caricias
ÓSCAR: dándonos bicos
ALBA T: dando flores
ADRIÁN M: dándolle bicos ás nais e ás bises
ADRIANA: tamén aos papis
Logo duns días de reflexión...
MATEO B: (con cara de preocupación) Profe... é que eu non teño paz na miña casa...
PROFE: claro que si! Ti non queres moito a mami, a papi, a Tomé... Dáslle moitos bicos...
MATEO B: Si profe pero... non a vexo... a paz...
LUCA: Eu se a busco moi rápido a atrapo!
(Mural da Paz feito polos alumnos/as das aulas de 4º e 5º de Infantil)
PROFE: O 30 de xaneiro imos celebrar o Día da Paz pero... vós sabedes que é iso da paz?
ÓSCAR: O día da paz é un día no que se fan gaivotas
ADRIÁN L: É un día novo
ALBA T: Un día de corazóns... de portarse ben e facer cousas boas
XAVI: Si! cenar moi ben e traballar moi ben
MATEO B: saber pintar moi ben
MARINA: comer toda a cena
ÓSCAR: facerlle caso a mamá e a papá
XAVI: non berrar
LUCA: non pegarse
ADRIANA: nin tampouco beliscarse
MATEO B: non pelexar
EDER: claro! así facémonos dano
RAFAEL: tampouco facerse así (belíscase nas meixelas)
LUCA: o máis importante é que doe...
PROFE: entón como podemos facer a paz coa xente? cos amigos? coas familias?
ADRIANA: dándonos un querer
ADRIÁN L: con caricias
ÓSCAR: dándonos bicos
ALBA T: dando flores
ADRIÁN M: dándolle bicos ás nais e ás bises
ADRIANA: tamén aos papis
Logo duns días de reflexión...
MATEO B: (con cara de preocupación) Profe... é que eu non teño paz na miña casa...
PROFE: claro que si! Ti non queres moito a mami, a papi, a Tomé... Dáslle moitos bicos...
MATEO B: Si profe pero... non a vexo... a paz...
LUCA: Eu se a busco moi rápido a atrapo!
(Mural da Paz feito polos alumnos/as das aulas de 4º e 5º de Infantil)
27/01/2013
A VIAXE DE GUGU E WANDA
Na aula das Tartarugas temos dous novos amigos, Gugu e Wanda, os protagonistas do conto MUA!, de Jez Alborough, co que introducimos o proxecto sobre a familia que estamos a comezar estes días.
A estes dous monos encántalles viaxar e coñecer xente nova, polo que irán pasar uns días as casas de todas as Tartarugas, ensinándovos a súa historia e enchendo o seu caderno de viaxe!
Esta fin de semana, Gugu e Wanda xa viaxaron a casa de Óscar e, ata o venres, estarán na casa de Naya.
Que familia será a seguinte?
Etiquetas:
4º Infantil,
As familias e a escola,
Curso 2012-2013,
Fomento da lectura
20/01/2013
16/01/2013
AS TARTARUGAS E O MAPA
Na aula das tartarugas, falando falando démonos conta de que sabiamos de moitos lugares (por viaxes que fixeran eles mesmos, viaxes de familiares, lugares que saían nos contos, lugares de traballo dos pais, vacacións, polo traballo que fixemos sobre o Prestige,...) pero descoñeciamos onde se atopaban. Así, chegamos á conclusión de que necesitabamos un mapa.
Xa co mapa na aula, xurdiron diversas cuestións:
Xián: Os mapas serven para buscar
Alba V: para buscar tesouros
Rafa: si, para tesouros
Adrián L: serven para investigar
Adrián M: serven para buscar os dineros
Óscar: Neste mapa onde está Moaña? Porque hai moitas letras dos países,...
Luca: Onde está o camiño para ir a miña casa? Porque non hai carreteras...
Óscar: As carreteras son negras e azuis
Alba V: Eu vexo unha illa
Alba T: Eu vexo a O de Óscar
(Pregúntolles que lles parece que pode ser todo o que está pintado de cor azul)
Mateo P: a min me parece a piscina de Baiona
Xavi: non! é o mar
(Pregúntolles que pode ser o branco)
Óscar: pode ser xeo
Daniel: é xeo!
Xián: é onde viven os pingüíns e os osos
Mateo B: e tamén as focas, os tiburóns e as orcas.
Xián: tamén os peixes
Óscar: e as baleas
Mateo B: e os elefantes mariños, que teñen aletas
Óscar: os elefantes que viven no xeo chámanse mamuts
Mateo B: non! eses son dinosaurios!
Óscar: os mamuts son como elefantes pero con pelo e existiron cos dinosaurios
Xavi: os mamuts desapareceron e só quedan esqueletos
(Retomamos un pouco a conversa inicial,...)
Xián: Temos que buscar Galicia!
Adrián M: si, porque é donde vivimos!
Gabriel: non! vivimos en Moaña
Xavi: vivimos en Moaña e tamén en Galicia
...
E nestas andamos, pensando se vivimos en Moaña, Galicia, España, Quintela, Sabaceda,...
Xa co mapa na aula, xurdiron diversas cuestións:
Xián: Os mapas serven para buscar
Alba V: para buscar tesouros
Rafa: si, para tesouros
Adrián L: serven para investigar
Adrián M: serven para buscar os dineros
Óscar: Neste mapa onde está Moaña? Porque hai moitas letras dos países,...
Luca: Onde está o camiño para ir a miña casa? Porque non hai carreteras...
Óscar: As carreteras son negras e azuis
Alba V: Eu vexo unha illa
Alba T: Eu vexo a O de Óscar
(Pregúntolles que lles parece que pode ser todo o que está pintado de cor azul)
Mateo P: a min me parece a piscina de Baiona
Xavi: non! é o mar
(Pregúntolles que pode ser o branco)
Óscar: pode ser xeo
Daniel: é xeo!
Xián: é onde viven os pingüíns e os osos
Mateo B: e tamén as focas, os tiburóns e as orcas.
Xián: tamén os peixes
Óscar: e as baleas
Mateo B: e os elefantes mariños, que teñen aletas
Óscar: os elefantes que viven no xeo chámanse mamuts
Mateo B: non! eses son dinosaurios!
Óscar: os mamuts son como elefantes pero con pelo e existiron cos dinosaurios
Xavi: os mamuts desapareceron e só quedan esqueletos
(Retomamos un pouco a conversa inicial,...)
Xián: Temos que buscar Galicia!
Adrián M: si, porque é donde vivimos!
Gabriel: non! vivimos en Moaña
Xavi: vivimos en Moaña e tamén en Galicia
...
E nestas andamos, pensando se vivimos en Moaña, Galicia, España, Quintela, Sabaceda,...
09/01/2013
PROXECTO OS HAMSTERS
ESTE É O VÍDEO QUE RECOLLE A EXPOSICIÓN ORAL DA INFORMACIÓN RECOLLIDA E APRENDIDA POLOS HAMSTERS SOBRE O PROXECTO DA SÚA MASCOTA. FORON A CONTARLLA A VARIAS CLASE DE PRIMARIA, ESTA É A EXPOSICIÓN NA CLASE DE TERCEIRO CURSO.
08/01/2013
CABEZA DE CABAZA
ESTE É UN CONTO QUE A CLASE DAS CHICHARRAS CREOU NO OUTONO. ELES INVENTARON O TEXTO, COMPUXERON AS IMAXES E NARRARON A HISTORIA:
Etiquetas:
5ºInfantil,
Ferramentas dixitais,
Fomento da lectura
07/01/2013
05/01/2013
04/01/2013
FESTA DE NADAL NA CLASE DAS TARTARUGAS
ASÍ CELEBRAMOS O NADAL EN QUINTELA:
Etiquetas:
4º Infantil,
Celebracións: O Nadal,
Curso 2012-2013
03/01/2013
31/12/2012
23/12/2012
VISITA Á OFICINA DE CORREOS
DESPOIS DE REMATAR AS FELECITACIÓNS PARA AS FAMILIAS, LEVÁMOLAS Á OFICINA DE CORREOS:
Etiquetas:
Celebracións: O Nadal,
Saímos da escola
22/12/2012
21/12/2012
Visita á oficina de Correos
Cando tivemos as felicitacións listas na clase da chicharras, levámolas a Correos:
Etiquetas:
5ºInfantil,
Celebracións: O Nadal
19/12/2012
A NOSA PRIMEIRA VIAXE EN BUS!
O MARTES 4 DE DECEMBRO AS TARTARUGAS, AS CHICHARRAS E OS HAMSTERS FOMOS AO AUDITORIO DE CANGAS A VER A OBRA "FÍOS". PARA NÓS, AS TARTARUGAS, FOI UNHA VIAXE MOI ESPECIAL PORQUE FOI A PRIMEIRA VEZ QUE VIAXABAMOS NO BUS TODOS XUNTOS!
Etiquetas:
4º Infantil,
Curso 2012-2013,
Saímos da escola
22/11/2012
20/11/2012
Loboferoz
Neste audioconto de OQO podes escoitar o conto de Lobo Feroz na voz de Alberto Mancebo
E neste vídeo a película que fixo o EDLG do CPI Santa Lucía de Moraña:
E neste vídeo a película que fixo o EDLG do CPI Santa Lucía de Moraña:
Etiquetas:
Curso 2012-2013,
Fomento da lectura,
Recursos dixitais
14/11/2012
Facemos series!
As TARTARUGAS comezamos estes días a facer pequenas series de elementos atendendo, polo momento, á cor. A seriación é unha noción matemática básica que nos vai axudar a que, pouquiño a pouquiño, vaiamos adquirindo outros aspectos lóxico-matemáticos máis complicados. Ademais, facendo series traballamos tamén a atención, a observación, as cualidades dos obxectos,...
Antes de ir ás mesas a practicar de xeito individual, fixemos entre todos unha serie na alfombra empregando rodas de cor azul e amarelo. Logo, nas mesas, empregamos pinchiños e colares.
Velaquí vos deixamos algunhas fotos nas que poderedes ver a algunhas tartarugas facendo series.
Etiquetas:
4º Infantil,
Competencia matemática,
Curso 2012-2013
Subscribirse a:
Publicacións (Atom)